Już wiem , że winny jest impulser ale pytanie moje czy w przypadku uszkodzenia impulsera może być , że raz działa prędkościomierz a raz nie czy taka awaria jest na stałe?
Czy oprócz błędów rezerwy paliwa może występować jakiś objaw np. Szarpanie krótkie po zmianie biegu ?
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
rafalus, a jesteś pewny winowajcy? Twoje objawy ewidentnie wskazują na zimne luty - standardowy problem w O1 jak u mnie padły to czasami stojąc na światłach miałem 160 km/h na budziku
Na pewno wszystko zalał płyn chłodzący są ślady. Czujnik mogło też trafić wymieniłem na razie testuje chodzi choć generalnie tak po 8 km jak się nagrzało wszystko to się zaczynało szalenstwo. Radio mam podłączone już 11 lat - wiec tam chyba przyczyny nie ma.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Komentarz